مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-16اقتصادي

کمک 4 میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به جشن نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک 4 میلیارد و 759 میلیون تومانی مردم نوع دوست استان به جشن نیکوکاری طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه مردم استان بیش از 4 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند اظهارکرد: امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده، در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش های پرداخت الکترونیکی برگزار شد.

وی گفت: تا کنون طبق آمار اولیه مردم استان بیش از4 میلیارد و 759میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به روش های جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان، افزود: از جمله برنامه های امسال این نهاد بهره برداری از ظرفیت اولیا و دانش آموزان در شبکه شاد بود که با راه اندازی پویش همشاگردی نیکوکار تلاش کردیم تا با ترغیب دانش آموزان نسبت به کمک رسانی زمینه خدمت به محرومان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کمک های جمع آوری شده در مدارس استان در جشن نیکوکاری امسال برای رفع نیازمندی های دانش آموزان همان مدرسه صرف می شود، ادامه داد: کمک های جمع آوری شده در مدارس مناطق برخوردار، برای کمک به دانش آموزان سایر مدارس ارسال می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به جشن نیکوکاری

کمک 4 میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به جشن نیکوکاری